Alinda de Beus
Alinda de BeusVoorzitter

Alinda de Beus is senior bestuurlijk adviseur bij NOB, Stichting Nederlands Onderwijs in het Buitenland. Als regiocoordinator voor de scholen in de VS, Australie, Nieuw-Zeeland en het oostelijk deel van Europa is Alinda aanspreekpunt voor een deel van de scholen aangesloten bij NOB.

Vera van Egmond- van der Molen
Vera van Egmond- van der MolenPenningmeester

Vera studeerde Bedrijfskunde aan de Rotterdam School of Management, Erasmus Universiteit. Momenteel werkt Vera als Financieel Adviseur bij het Ministerie van VWS. Van 2011 tot 2105 was zij beleidsmedewerker voor het College Financieel Toezicht op Curaçao waar zij zich ook bezig hield met het toezicht op Bonaire, Saba en Sint Eustatius. Daarnaast gaf ze wekelijks leesbegeleiding op een lagere school op Curaçao.

Ellen Spijkstra
Ellen SpijkstraSecretaris

Ellen Spijkstra is keramiste en fotografe op Curaçao. Zij heeft een belangrijke bijdrage geleverd aan de ontwikkeling van keramiek als kunstvorm op Curaçao. Daarnaast organiseerde zij workshops van internationaal bekende buitenlandse keramisten op Curaçao. Ook doceerde zij op symposia op Curaçao, in Venezuela, Aruba, Macedonië en Cuba.