ANBI-status

anbi stempelStichting De Cultuur Kameleon kan haar werkzaamheden uitvoeren dankzij donaties en subsidies, ook vanuit Nederland. De Cultuur Kameleon gevestigd op Curaçao heeft voor de Nederlandse belastingwetgeving de ANBI-status. Meer informatie over wat dat inhoudt vind je op belastingdienst.nl/giften.

Om ook gebruik te kunnen maken van een Nederlandse bankrekening was Cultuur Kameleon genoodzaakt om de stichting ‘Cultuur Kameleon Nederland’ op te richten met precies dezelfde doelstellingen, bestuur en intenties. Bestuurlijk zijn deze twee entiteiten één en dezelfde stichting. Ook de Nederlandse Stichting heeft een ANBI status.

Wil je onze projecten steunen? Neem dan contact op met projectleider Saskia Luckmann-Meijer.